Wat je zeker moet weten over jouw persoonlijke Fuel Plans 💪

  • Ik heb verschillende fuel plans gemaakt op basis van jouw gegevens in functie van duur van de inspanning, calorie verbruik, jouw BMI en hoeveel je mag opnemen om niet ver van jouw ideale BMI te komen.
  • Ik werk met een koolhydraten opname van +- gemiddeld 90gr per uur. Dat is zowat het maximum dat jouw lichaam kan opnemen. Jouw lichaam heeft bij dit plan een optimale ondersteuning.
  • Je hebt geen meerwaarde om meer te eten. We werken met producten die extreem laag in vet zijn waardoor de calorie inname laag blijft en je onmogelijk zijn bijkomen qua gewicht. De geselecteerde producten hebben tegelijk een hoge koolhydraten mix die snel wordt opgenomen.
  • Tegelijk is de koolhydraten mix zo samengesteld dat je op tijd snelle en trage opname hebt waardoor je geen hongerklop kan krijgen.
  • Omdat je in het gratis ‘personal coaching’ traject zit kan ik je 20% korting geven met de persoonlijke code ‘coach6538‘. Hierbij krijg je 20% korting op onderstaande producten.

Je kan ze dun eten zonder enig probleem te krijgen van je darmen en je kan er van uit gaan dat ze snel worden opgenomen in de juiste verhouding.

Op ieder fuel plan zie je zowel voor als na jouw inspanning wat kan gebruiken als recuperatie. We werken soms met Leucine voor de inspanning om je tijdens de inspanning minder krampen te doen krijgen/spierpijn te onderdrukken en beter te herstellen tijdens de inspanning.

Met de geselecteerde Isotone samenstelling heb je geen nood om met hypertone of hypotone dranken aan te vullen. Deze zullen enkel onnodig een schommeling in je suikerspiegel brengen waarbij je jouw lichaam verward.

De isotone samenstelling heeft voldoende elektrolyten om jouw lichaam op tijd, in de juiste hoeveelheid te ondersteunen.

De zout opname is gebaseerd op een normaal tot licht extra zwetend persoon. Indien je meer zweet bij temperaturen onder de 25 graden mag je 15% meer isotone drinken dan gepland. Hiervan zal je niet extra bijkomen.

Indien je meer zweet kan je jouw vochtopname verhogen (meer drinken) om meer vocht op te nemen en niet uit te drogen, maar is niet essentieel voor jouw koolhydraten opname want dit zit al aan een max. capaciteit.

Je doet dit wel om niet uit te drogen en jouw vocht balans op peil te houden zodat jouw lichaam de hoeveelheid koolhydraten kan opzetten naar kracht. Je kan dit probleemloos doen omdat de isotone erg laag in vet is en een neutrale pH heeft waardoor je dus eigenlijk geen nadelige gevolgen hebt door meer te drinken.

  • Bij 25 graden of meer is het aangewezen 30% keer te drinken dan in het fuel plan
  • Bij 30 graden of meer kan dat oplopen tot 50 tot 65% meer, aan de hand van jouw zweet gedrag.

Bij 2,5% minder vocht begint jouw lichaam dorst te krijgen. Maar dan ben je al hopeloos te laat om dit terug in te halen. Zeker als je weet dat jouw prestaties minderen vanaf 2% minder vocht. Net daarom moet je werken met een isotone drank die de perfecte hoeveelheid koolhydraten aan jouw lichaam geeft en maximaal wordt opgenomen door het lichaam door de isotone concentratie. In jouw sport heb je geen nood aan andere sportdranken indien je een perfecte isotone drank kan combineren met een perfecte gel of bar die snel wordt opgenomen in de juiste verhouding.

Jouw persoonlijke fuel plans om beter te presteren bij het lopen.

Dit zijn de producten in jouw plan

Omdat je in het gratis ‘personal coaching’ traject zit kan ik je 20% korting geven met de persoonlijke code ‘coach6538‘. Hierbij krijg je 20% korting op de producten.

Ps: Je kan de korting niet combineren met andere acties. Bij bars en gels is het daarom beter om 1 bar of gel toe te voegen waarop geen korting is en deze te vermenigvuldigen met de aantal bars/gels dat je wenst. Daarop zal jouw code werken en krijg je de beste prijs!